Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 21:01 - Пойни канарчета
Автор: humanus Категория: Хоби   
Прочетен: 1981 Коментари: 0 Гласове:
0



Може да Ви е смешно,но на мен ми е интересно и много приятно. Още от дете обичам да отглеждам птици и аквариумни рибки. Тук в блога смятам да намеря съмишлиници. Влезте в страниците написани за канарчетата и ще видите какви битки има между "любителите" на тези птици !!! Сайта е "пернати" ком. Тук аз Ви предлагам да се обединим около една идея. Давайта да разсъждаваме дали може да се създаде цветно пойно канарче !!!? То ще е хим красиво,хем ще взима награди за звучната си и мелодилчна песен !!! Между отглеждачите на канарчета има битки между тези които отглеждат цветни и тези които отглеждат пойни канари. Аз им предлагам идея за обединение на силите.
           Давайте да работим !!! Да се занимаваме със селекция на бъдещия "българсики цветен певец" Ще трябват доста години, но не е невъзможно. Може да "цъфне" някоя мутация и да я закрепим в бъдещите поколения птици.
           Чакам писма,приятели !!! С Уважение: Д-р Васил Лупанов. Гр.Пещера



Тагове:   канарчета,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: humanus
Категория: Хоби
Прочетен: 12242
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930